فکر برتر در مشاوره روان شناسی

مواظب افـکــارت بــــــاش که گفتــارت می شود، مواظب گفتــارت بــــــاش که رفتـــارت می شود، مواظب رفتـــارت بــــــاش که عــــادتت می شود، مواظب عــــادتت بـــــاش که شخصیتت می شود، مواظب شــخـصیتت بــــــاش که سرنوشتت می شود.

فکر برتر در مشاوره روان شناسی

مواظب افـکــارت بــــــاش که گفتــارت می شود، مواظب گفتــارت بــــــاش که رفتـــارت می شود، مواظب رفتـــارت بــــــاش که عــــادتت می شود، مواظب عــــادتت بـــــاش که شخصیتت می شود، مواظب شــخـصیتت بــــــاش که سرنوشتت می شود.

۲۷ شهریور۱۹:۰۵

پیامبر خدا صلی اللّه علیه وآله در مورد خودشان چنین می فرمایند :

من، تربیت شده خدا هستم و علی، تربیت شده من است.

من، پشت و پناه مسلمانان هستم.

زمانی که مردم بر انگیخته شوند، من نخستین کسی هستم که [از گور] بیرون می آید و آن گاه که به پیشگاه خدا در آیند، من خطیب آنان هستم و هرگاه نومید شوند، من نوید دهنده ایشانم.

خودستایی نیست؛ من جلودار پیامبرانم. خودستایی نیست؛ من خاتم پیامبرانم. خودستایی نیست؛ من نخستین شفاعت کننده و نخستین کسی هستم که شفاعتش پذیرفته می شود.

من، نخستین کسی هستم که دَرِ بهشت را می کوبد.

من نخستینِ مردم در آفرینش هستم و آخرینِ آنان در برانگیخته شدن [به پیامبری ].

پیامبر خدا صلی اللّه علیه وآله: پنج چیز به من داده شده که به هیچ یک از پیامبرانِ پیش از من، داده نشده است: به سوی [همگان، از] سفید و سیاه و سرخ فرستاده شده ام؛ زمین برای من، پاک کننده و سجده گاه قرار داده شده؛ با رعب و وحشت، یاری داده شده ام؛ غنائم برای من حلال شده، در حالی که پیش از من، برای هیچ کس (یا: هیچ پیامبری) حلال نبوده؛ و سخنان جامع، به من عطا شده است.

برگرفته از پیامبر اعظم از نگاه قرآن و اهل بیت ص 231 – 235 ( محمدی ری شهری )

محسن بازرگان | ۲۷ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۰۵

پیامبر اکرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی